Tisdagen

Idag vid typ 14.30 tiden ringde telefon och han i telefonen
var från Ica esplanad,och frågade om jag ville komma in
och jobba! jag fick en liten chock men sa att jag kunde komma.
tycker inte om när det blir så där jätte kort varsel igentligen,
jag låg ju i soffan med myskläderna,osminkad och hinkade Te.
så det blev en liten rush men man måste ju tacka ja till sånt för
att visa att man vill jobba.
Det var ganska mycket annorlunda gemfört med ica alnö,
lite andra nummer och sådär så jag kände mig väldigt ny :P
men det gick bra och fick åka hem vid 18.15 tiden
och ska dit imorrn igen. Så det är ju skönt att få in lite extra stålar.

dagens myskläder,byxor från HM och billabong tshirt från Thailand.

Min sysselsättning på förmiddan

Och sist men inte minst.. min middag! + två kokta ägg


Näe,nu ska jag skala mina ägg och sätta mig framför tvn,
om ett tag kommer mamma .. it´s tisdag baby!


fiiia

meh, fan vad roligt :D dom ringde! :D aAVIS!!!!!!!


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR