Tisdag,fortfarande

Åh,säsongsstart av DH vare ju ikväll,lika spännande
slut som vanligt :P vad ska vi göra när det inte kommer några
fler säsonger av DH? herregu.

Aja,var iallafall hos mamma och kollade på det
och fick med mig massa kartonger med massa gammalt
skräp som jag inte orkat rensa,men nu måste jag ta itu med det..
det kan jag nog sysselsätta mig med imorrn.

Innan jag åkte till mamma så var vi ju hos älski kompis
och hans nya tjej och åt midda,hemlagade hamburgare vart det,
det var gott och hon var trevlig så jag tar tillbaks det jag sa i förra
inlägget,det gick bra trots allt :P hehe.

Ännu en sak som jag måste ta tillbaks från förra inlägget..
mitt möte med "Jobbcoachen",jag blev positivt överraskad!!
dom är typ som arbetsförmedlingen fast mycket bättre,
dom ringde ett företag direkt åt mig och det här företaget
sa åt dom att skicka dit mig med ett cv,kunde ju inte direkt bli
nån heltid nu lite extra och det vore kul å få jobba där,
MEN jag ska inte ha för stora förhoppningar,då går det alltid åt skogen!
jag säger inte vad det var för företag,då kan ju nån smita dit före mig ;) hehe.
men jag måste bättre på mitt cv lite,min coach kollade på det och sa några
saker jag kunde ändra,annars sa hon att det var jätte bra.
Aja,jag gick iallafall därifrån glad,och då äre bra! :P : )

Näe men nu blire nog sängen snart,
var skittrött förut,kanske för att jag vaknade "tidigt" idag :P
Så godnatt då!


fia

fan avd nice Hanna. Hoppas du får de då :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR