Tisdagkväll

just nu sitter jag och slurprar té och äter äpple
och morotsstavar till DH : ) (reklam nu såklart!)
Sen blir det fika nr 2 till hells kitchen med älski,
men då blire bulla oc tårtrester :P hehe

fick ett samtal från jobbet(alnö) förut,
dom frågade om jag kunde jobba imorrnkväll,
självklart sa jag då : ) vart glad att dom ringde : )

Idag åt vi wookoch efter det så åkte vi ut på maxi
och storhandlade och sen hem och jag ställde mg och diskade,
det var länge sen nu för jag har ett finger som aldrig vill läka,
det har liksom torkat ut och spricker hela tiden.
så  nu köpte vi diskhandskar så jag ska kunna diska,
kändes lite konstigt först men ska nog kunna vänja mig ;P

Näe,nu börjar det när som helst igen..
Ha en fortsatt trevlig kväll





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR