Torsdagkväll

Nu är vi tillbaks från hokeyn och allt,
vi åt nere på pzzerian här och jg beställde en räksallad
och räkorna smakade INGENTING,Usch vad arg jag blev,jag var sugen
på räkor osså kändes de som bort kastade pengar för jag åt inte änns häften
av maten.. menmen. efter det åkte vi ut till EON arena och kollade på hokeyn,
vi satt på balkongen och det var lite läskigt för jag trodde vi skulle ramla ner :P
men hursom haver så var det roligt att kolla på en match,roligare än att kolla på tv.
i en periodpaus fick jag en påse bilar av älski : )

Timrå - Luleå 1-3

haha ismaskingubbarna  :P


Nu ska jag och älsklingen lägga oss i sängen och kolla på "sjön suger",
ett matprogram med lennart jäkel och johan ullvesson.
Det är så roligt att vi tycker om massor av samma tv serier och program,
så vi kan kolla tilsammans : )

men nu säger vi godnatt tycker jag.
Godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR