å gud äntligen!

Vilken dag!
jag har inte mått som en prins idag,fyyyy va dålig jag var!
tog bussen 07.50 imorrse bara för att jag skulle hinna på macken
innan och köpa cocacola och en ramlösa sen gick jag ner
till jobbet,började inte förns 08.45 ju. Så jag satt i fikarummet
och drack cola och dog lite,usch!
Micke har skrattat åt mig hela dagen,
han var ju också där igår,började typ 08.15
men han var ju nykter! lite skillnad,klart han mådde bra :P.
jag var tveksam till lunch men vart så himla hungrig när de väl
var dags för lunch så jag köpte en förpackning varma koppen,
potatis och purjolökssoppa och åt 2påsar,4dl :P de tog
en timme å suga i mig de :P
Har typ dock inge bra bilder från igår :P





men nu börjar jag faktist bli hungrig,
så jag ska slänga ihop en sallad,lätt och gott : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR