fredag

goddagens.
Idag har jag varit ute med embla,
en sak som är så roligt att bo här är alla
trevliga grannar : ) Idag träffade vi ett par som har en hund
som embla brukar leka med. Dom satt ute när vi gick ut så vi
satt och pratade i nästan 1½timme där ute :P eller ja,embla pratade inte,
hon hittade nån gammal fågelmat i busken som hon mumsade på osså
försökte hon få igång deras hund som är lite äldre men ändå busig : )
Osså bjöd dom upp oss på kaffe imorrn,trevligt : )

Sen gick jag och embla in och jag färgade utväxten,så nu äre
så där jätte mörkt längst upp igen :P snyggt. men bättre än utväxt :)
Sen har jag diskat,fixat håret och sen kom älski hem.
Nu har jag nyss stått och gjort en jättesallad som vi ska ha med till
carlgren,vi är nämnligen bjudna ut på middag hos han,grillat : )
osså tar vi med oss lite alkoholhaltig dricka så de blir trevligt : )

Funderar på utgång imorrnkväll förövrigt,någon annan som
känner samma sak?

Ha en trevlig kväll nu då iallafall : )


Linnéa

Ah, vilken fin blogg :)

Kramis


Blogg: http://linnealiebig.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR