Fredag

Godmorron alla glada : )
jag vaknade upp idag vid 10 och kände mig faktiskt väldigt utvilad,
och de tyckte jag var lite konstigt eftersom jag gick och la mig vid 01 inatt :P
men de var riktigt skön känsla iallafall.
Gick ut med embla direkt,vilket jag inte brukar göra..
åt mina mackor till frukost,"sport"-hårdbröd med tomatskivor på ena
och keso på den andra,mumms! har bestämt mig för att försöka bli
lite nyttigare nu,eller äta mindre.. äter typ hela tiden,måste bli bättre!

Nu kommer ni bli tokiga på mig..
men jag vill gå till frissan och färga håret :P
haha,sist jag slingade så vart det inge bra för jag gjorde
slingorna typ på det översta håret som jag inte vågade tidigare..
should not have done that! typ gul/oranga slingor som syns!
Så just nu tycker jag att de bästa vore att gå till frissan,
göra avfärgning och kanske färga där också eller om jag färgar själv
efter att dom har gjort avfärgning,för nu vill jag ha ljusare brunt,
är så sjukt less på utväxt typ varranan vecka!

sökte efter nått fint på google och hittade mina två favoriter
med jätte fin färg båda två!

Eva longoria med perfekt färg!

Jessica alba,liiite för ljust men ändå fint!
(vet inte vad som hänt med hennes lugg dock,om de blåste
eller om den ska vara sådär ;P)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR