Fredag

Då vare fredag igen,
jag var ner en snabbis på stan förut för att boka tid
till färgning,jag fick boka själv för mamma hade kollat
sig i spegeln och tyckte att hennes inte såg så tokigt ut ändå :P
haha,aja.. så kan de ju också bli.
Men iallafall då så fick jag en tid nästa torsdag!
jag är nervös,jag vill så gärna att det ska bli bra så jag kan
växa ifrån det här med att färga själv hemma hela tiden,
jag vill sluta med det! typ ett beronde men de slutar alltid i kaos!
Iiiii,jag hoppas det blir bra!

Näe,nu tror jag att jag ska baka,
kladdkakemuffins!
ikväll ska jag,älski och dan äta pizza eller nått sånt.
sen hare varit snack om att vi skulle på bio
men jag har inte hört nå mer om det så vi får se.

Nu,mot köket.

Dåligt med bilder just nu så jag bjuder på en gammalbild
från turkiet - 2007
: )


fiiia

hahhaha söt bild :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR