Fredag eftermiddag

Jag tog mig ner till stan förut,
lämnade tillbaks klänningen/linnet.. vad det nu var :P
(inte visste jag att dom kunde lägga tillbaks pengarna in på kortet!!
trodde man var tvungen att ta dom kontat,eller är det nått nytt? :P,
kan ju vara för att jag oftast inte lämnar tillbaks saker :P )
och sen hann jag ju såklart med att knata runt i massa affärer ;)
Hittade lite grejjs..

En väska från HM (gillar hm när de kommer till väskor : ) ),
denna hade jag tänkt klicka hem från hemsidan men nu när jag
såg att den fanns här i butik så verkade de som de dumaste,att beställa..
så den blev min på en gång : )


Ögonbryn fix!
jag måste göra nånting åt mina ögonbryn asså,
dom vägrar växa ut!! började nog noppa för tidigt och för mycke!
suck,att de är så lätt att vara efter klok.. :P

Det här hittade jag på åhlens,återkommer med resultat!

Och en mysig fleecefilt från Duka nu när de börjar luta mot höst..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR