Lördag

Idag fick jag ta sovmorron ensam för älski skulle
iväg och hjälpa carlgren me nått å sen träna,
själv klev jag upp vid 11 : )

Och nu har jag snart tvätttid,vilken rolig dag att tvätta på!
men de har varit så dåligt med tider nu osså har jag fått
avboka några gånger,så nu måste jag..
men jag kanske bara tvättar det viktigaste och tar
resten en annan gång för jag ville ju ner på stan och
köpa ny foundation! :P

Ikväll verkar det som att de vankas grillning ute
hos carlgren.
Hade tänkt partaja idag men det verkar som att ingen annan
känner samma sak,några på jobbet var på men jag vill ju att de
ska vara fler :P Så,om de är nån som är på.. säg till!
och sluta vara så jäkla tråkiga!

nu ska jag ner i tvättstugan!


fia

skulle följt med om inte pappa och simon var här ;) är riktigt sugen nu. inte festat på länge!!


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR