Lördag

Gokväll!
Idag började jag 12,så jag klev upp klockan 9
så att jag skulle hinna äta frukost,fixa till mig,göra
matlåda och även "softa" lite,hatar att stressa innan man
ska iväg å jobba,så därför kliver jah hellre upp långt innan
så jag har lååång tid : )
Aja,jobbade iallafall till 21,det var jag och båsken som stängde,
första gången jag stängde med honom,de va ju skojj : )

Nu har jag iallafall suttit och tryckt i mig ett äpple och lite vindruvor,
om jag ska vara riktigt ärlig så slank det även ner några chips.. ops!
men faktiskt inte så många,det var inte så mycket kvar så jag tänkte att
jag kunde ta dom då ;P

Kollade på schemat och såg att det var ju torsdag nästa vecka
jag skulle jobba,inte onsdag .. attans! jag som bokade frissan
på torsdan,hoppas dom har en tid på fredagen istället!!

Mja,vad händer imorrn då,söndag.. hoppas man får sova ett tag.
annars hoppas jag på att få komma ut på birsta eller nått så
jag kan köpa fler gardinhängar grejjer för som det blev nu så
ser det inte riktigt klokt ut :P

näe men nu ska jag inte sitta och prata om massa strunt,
ska kolla om det finns nått på tv eller om jag orkar slå
på nått på datan annars går jag nog och lägger mig!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR