Måndag

Har ju inte skrivit på hela dagen märkte jag :P

Älskling stannade hemma idag för han kände sig
hängig så det var ju mysigt tycker jag : )
han ska vara hemma imorrn också för att hans
chef tyckte de var bäst,så att ingen annan blir smittad liksom.
men jag var ner på stan för att uträtta mitt ärende,
och fick även med mig lite tyg hem till mina tavlor som
jag ska göra så de fixar jag nog imorrn : )
Sen åkte jag hem och vi fick nått ryck och började storstäda :P
och sen vart vi fikasugna så vi tänkte åka till ett bageri i haga
men de hade stängt,så vi åkte på citygross och handlade ballerina
och lite annat smått å gott. sen åkte vi hem och började med maten
som idag vart kycklingwook : ) och efter det så gick jag och embla
ut på en promenad sen när vi kom hem så gjorde vi chokladbollar
och nu har vi smällt i oss en massa chokladbollar medans vi tittat på
svenska hollywood fruar och färjan och nu Roast på Berns.
Och nu efter roast på berns är slut så blire sängen,
jag har börjat få lite ont i huvet som inte ville gå över helt efter
en ipren,får se om man kan sova bort det.

Förutom chokladbollarna här på kvällen så har jag varit ganska duktig
med att inte äta så mycket onyttigt och inte så mycke,
men.., det är ändå inte duktigt eftersom jag smällde i mig chokladbollarna :P.

Menmen,nu ska vi nog sova snart. Godnatt





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR