Måndag

Goddagens.

Imorse åkte jag ner på stan för att ändra tiden hos
frissan, och yes, dom hade tid på fredag : )
får komma dit klockan 9 igen,alltså innan
gallerian öppnar,det fick jag göra förra gången jag var
där också,pinsamt :P nee,men de blir väl bra.

Sen har vi varit ute på promenader,jag och embla.
Och sen har jag fortsatt att måla,mina ramar och lite sånt.

Just nu jag inga kort att sätta i ramarna för jag tänkte att det
skulle få sitta thailands bilder i dom men dom är inte framkallade :P

Köpte några blomkort på ikea för ett tag sen som får duga sålänge : )


Sen har jag även fixat gardinerna som jag sa att jag skulle göra,duktig : ) :P

Dock är det ju alltid nånting som ska bli fel när jag gör nått,
klart att dom blev längre när jag hängde längderna på hängarna!!
så nu ligger dom ju lite på golvet,men det får dom göra nu! :P


Kan visa en finare bild när de är kväll,nu äre så ljust,inte lika fint då.

Nu ska jag börja göra iordning mig lite kanske,
älski kommer och hämta mig och embla så ska vi åka
ut på ön och äta med hans mamma för han måste lämna in
bilen för att byta turbo eller nått sånt :P
så då får vi vara där tills den är klar,skulle väl ta en sisådär 4timmar typ.

Aja,ha en trevlig kväll då.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR