Måndagkväll

Förut kom som sagt älskling och hämtade upp
mig och embla,osså åkte vi ut på ön,käkade och sen åkte vi
och lämnade tillbaks några böcker vi hade lånat av en kille (hundböcker)
när vi var på "privatlektion". Sen åkte vi hem till hans mamma igen
och jag och hans mamma kollade på idol medans älski var hos killen
som fixade bilen och kollade om han ville ha nån hjälp.
när han kom tillbaks så åkte vi hem igen och laddade upp med
glass och chokladmuffinsen,han spelade dataspel och jag kollade på
Svenska hollywood fruar,så roligt å se :P dom är så dum allihop :P .
Nått annat som är ännu roligare å se är ju såklart Desperate Housewives börjar
med nya säsongen nästa vecka,jippi! så bra!!

Sa ju att det var finare på kvällen : )
blev väldigt nöjd förutom att dom ligger på golvet :P


Och en liten bild på lilla embla,som inte är så liten längre,men inte så stor heller :P


Näe,nu blir snart sängen tror jag..
vill ju igentligen lägga mig samtidigt som älski men
fasen,han gick och la sig typ före 23,och kan inte jag somna,
alldeles för tidigt. :P

Aja,godnatti.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR