Onsdag

Då var det onsdag igen då,
har ingen aning vad jag ska göra idag,
men blir nog bara hemma,orkar fasen inte ner på
stan igen,har varit där både måndag och tisdag så
nu får de räcka :P slipper man slösa pengar också.
fast de kan man ju göra när man sitter hemma framför
datan också menmen.

Idag kommer iallafall fia hem från new york,
ska bli roligt å se massa bilder därifrån : )

Och igår var jag och hälsade på hos pappa för
att lillebror fyllde år. han fick ett "sheriff-set"
som han tog på sig direkt och blev en sheriff :P

Fick upp min efterlängtade hylla igår också
här i vardagsrummet,men tro ni inte att de är nått
som ska bli tokigt? joooo. borren orkade inte skruva
tillräckligt långt in så man kan vicka ganska mycke på hyllan,
så jag får fortfarande inte ställa dit nått!! suck!

Aja,men nu tror jag att jag måste fixa nå frukost,
är hungrig som en varg.

Försten,har ni kännt hur kallt det är ute nu! rena vintern,
skulle bli minus grader på fredag hörde jag..
så här ser jag ut nu för tiden när jag går ut,tjockis halsduken :P






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR