Onsdag

Imorse vaknade jag av att älsklings kompis carlgren
var utanför och klippte gräsmattan.. han jobbar för HSB och är nästan
alltid här runt huset vi bor i :P så jag klev upp och slog på tv för att
få veta vad klockan var (har fortfarande ingen telefon :P) den var typ 10,
så de var helt okej.

Och igår hämtade vi vårt databord,
så jag har nyss skruvat ihop de och flyttat upp datan
på bordet, jisses vad skönt de är att slippa ligga på golvet framför
datan!! :P det blev dock ganska ostabilt,men de är bättre än golvet :P
känns som att jag kommer uppdatera mer här för jag verkligen ogillade att
ligga på golvet :P


Så här ser de ut så fort man gör nånting,hon är nyfiken och beroende
av att vara nära..



Och även nu,när man sitter framför datorn..


Och juste,jag har tvätttid om mindre än en timme,skojj! hm.. :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR