Pyssel eftermidda

Yes,nu på efter middan har jag pysslat lite med
mina ljuslyktor,ljusfat och mina målade ramar,
jag är riktigt nöjd faktiskt : )

Jag var faktiskt ute förut och plockade löv och rönnbär,
(så allt i lyktorna är alltså riktigt,inge plast här inte ;P)
mysigt med lite höstkänsla : )


Ljusfatet som det var sand och koraller i förut,nu är det höst så in med den!

Blev lite mycket med allt på samma ställe så den här fick stå i köket ; )
en gammal ljusgrejj jag fick av fia för typ 100år sen :P


Och mina målade ramar med blommbilder,mycke nöjd : )
på hyllan där jag inte fick ställa nått :P , men dom väger inte mycket.



Snart kommer älski hem,
vet inte vad som händer ikväll,vi måste iallafall åka
till gamla lägenheten och lämna en tv antenn som vi fick
med hit fast den hörde dit,ooops. :P
Så då måste vi väl köpa en ny direkt för att kunna kolla på tv.
Pasta med kräftstjärtssås blire iallafall till middag : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR