Söndagkväll

jisses va dålig jag har blivit på att blogga!?
har väl inget och skriva om så då känns det onödigt.

Men idag iallafall då,så vaknade vi typ halv 12,
älskling får panik typ och jag tycker de är sååå skönt : )
sen åkte vi ut på birsta,köpte gardingrejjerna jag sa att jag skulle köpa,
köpte två ljuslyktor(en på åhlens och en på ikea),
krokar till badrummet och en till lång hylla på ikea.
Ska fixa gardinerna imorrn..

Sen åkte vi även och handlade lite mat på maxi,
och efter det åkte vi hem och lagade mat och käkade,
sen gick älski upp till tobbe och kollade på hans nya tv
och sen när han kom hem gick vi på en prommis med embla
och sen åkte jag,älski och carlgren ner till bion för
att möta upp peter och sandra,vi kollade på flickan som lekte med elden,
ganska roligt för när jag står och kollar efter min sittplats så hoppar
det fram nån och skrämmer halft vettet ur mig,
det var min bror,och hans tjej och deras kompis och dom hade sina platser
raden bakom oss och samma platser,alltså dom satt bakom oss :P
hehe jaja,filmen var bra iallafall,men det krävs att man har sett första filmen,
eller läst böckerna då.

Mina två ljuslyktor : )

Kom på att jag glömde visa muffinsen som jag gjorde : ) goda blev dom!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR