Tisdagnatt.

idag vid 5 tiden kom mamma hit och vi käkade
utan älski för han hade inte hunnit hem.
Och sen åkte vi ut till birsta och snurrade runt där,
jag hittade som vanligt inte speciellt mycke när
jag väl letar,men de var bra ändå för jag vill inte köpa
så mycket nu förtiden..
men,jag hittade en tröjja/klänning med urringning i ryggen,
visar bild imorrn!
Osså köpte jag några nödkrokar till handdukarna i badrummet
för vi har fortfarande inte hittat några vi vill ha men måste ju ha några
men dom fastnade inte på väggen!! de va sån där sugpropp grejj och dom
ville inte fastna! Onödigt!

Sen åkte jag hem och mamma hem till ihza.
Jag gjorde en chokladkaka av sån där kakmix
som vi köpte för länge sen men aldrig gjort :P
den var ganska god så den åt jag och älski till Hells kitchen.
Sen spelade älski lite dataspel så jag passade på att spela lite
mariocart ;P haha.
Osså har jag även målat naglar,fransk manikyr,
det är faktiskt riktigt fint på korta naglar också..,
(var ju tvungen att klippa mina för att några gick av)

Ska nog gå och lägga mig nu snart faktiskt,
inte jätte trött men brist på annat så :P.

Mmm,chokladkaka med vanligglass : )


Och mina fina,små naglar : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR