Torsdag - My life

Igår jag gick och la mig 02.30..
klev upp strax efter 9 och nu satt i mitt simkort
i telefonen.

Igår när jag satt här och filosoferade (:P)
så hittade jag en jätte bra låt : )
Sällan att jag ska tycka om sorgliga låtar
som alltid handlar om död och sånt men ja,
vad jag ska säga.. den här är iallafall hur bra
som helst : )

att det är lil wayne som sjunger refrängen gör inte saken sämre ;)
(älskar rösten!)

http://www.youtube.com/watch?v=exmzXOFWcDc
And I'm grindin' til I'm tired
They say "You ain't grindin" til you die
So I'm grindin' with my eyes wide
Looking to find
A way through the day
A life For the night
Dear Lord, you've done took so many of my people
I'm just wonderin' why you haven't taken my life
Like what the hell am I doing right?


Lil wayne och The game (bild tagen från Google)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR