Torsdag

Dåå vare torsdag..
idag har jag och embla varit uppe i spåret igen
sen har jag duschat och tvättat håret och innan duchen
så la jag på en ansiktsmask och låg i soffan en kvart med den
och gurkor över ögonen! hehe. De känns ju väldigt bra men jag
vet inte hur mycke de gör med gurkorna på ögonen,
men ska man hålla på så ska man ju göra de ordentligen!



Sen när älski kom hem så gjorde jag en god "kycklinggryta" kan vi kalla de,
var mer kyckling i sås men ändå,gott vare : )
Och nu har åkt för att fixa med bilen så vad ska jag göra..
mjaa,vet inte.. kanske ta fram pysslet jag köpte på panduro för ett tag sen,
skulle också vilja börja måla i sovrummet men orkar jag det nu? mja..
vi får väl se vad jag gör,återkommer senare!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR