Torsdagkväll

Go kväll..

Idag efter maten så skulle älski iväg och titta
på hokey hos dan så då tänkte jag att jag kunde åka
ut till birsta och kolla efter gardiner,jag är fast bestämd
att fixa till här hemma så att det inte ser nyinflyttat ut!
så irriterande att inget händer här,så upp med massa gardiner,
lite hyllor och tavlor,det jobbiga är att jag inte kan göra det själv,
i sement väggarna äre jätte svårt att borra,kunde jag göra de så skulle
det inte se ut så här.. men som sagt,nu är jag less och nånting måste göras.
Även om pengarna är få så är det värt att lägga på sånt här för att må bra.

Iallafall så hittade jag lite gardiner,blir inte som jag tänkt men det blir
nog bättre än vad det är nu. Osså hittade jag även träbokstäver
som jag ska måla i vitt och ställa på nån hylla eller ovanför sängen
på sängstommen ( när vi nu ska kunna köpa en sån.. ),
bokstäverna var iallafall såklart ett H och ett F ;) sött.
Kan visa bild imorrn på allt.

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll,
eller ja.. tidigt för mig iallafall :P
Så,godnatt på er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR