eftermiddag and happy!

Åh,dom ringde från jobbet och bara slängde på mig en massa pass nästa vecka :)
jobbar alla dagar utom Tisdag! (vilket också var kanon eftersom det är DH på tv då ;) )

Så jag tänkte bjuda på bilder..
Så här ser det ut hemma hos oss när det ska monteras utemöbler..
(Danne under soffan :P)

Och här är gamla soffkuddarna..

Och dom nya.. I LOOOOOVE THEM! ska nog köpa fler!
Har även bytt filt som ni kanske ser,men den är inte ny. Vitt Vitt Vitt! :)


Vita krukor istället för svarta,mycket bättre :)

Nu har jag precis diskat färdigt och förut var jag ut på en promenad och slog även på hårt
och joggade lite, skönt! Om en liten stund kommer bubben hem och om vädret håller i sig
så jag vet vart vi ska äta idag iallafall.. på balkongen! :D

Ut i solen nu,det ska jag! Dags för promenad igen!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR