Fredag

Internett krånglar lite för oss så därför skrev jag inget igårkväll,
krånglar fortfarande på min så vi ska försöka fixa det.

Igår var vi som sagt hos mamma och åt middag med henne och per,
det var köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater,potatis och morötter
i ugn,trattkantarellsås och sallad och till efterrätt vart det påsktårta,
mamma hade gjort egna små marsipankycklingar som satt på tårtan,hehe sött.
Sebbe och dessi kom vid halv 9 så då fikade vi.
Jag och bubben fick ett påskägg och i det var det 2trisslotter,
ett presentkort på bio för 2biljetter och godis :) tack så mycket.

Dom här fick jag med mig hem.. :)


så såg jag ut igår

Idag var jag och bubben vaken halv 9 för vi skulle sjutsa mamma och per
till bussen för dom ska till tallin.

Nu ska jag sminka mig och sånt sen ska vi ut till birsta. Ha en trevlig dag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR