Fredageftermiddag, birsta och en massa godis

Vi var ut på birsta förut,älski var på media markt med mera och
skulle fixa grejjen till internett så nu funkar det på båda datorerna.
Och jag var på birst city,hade sett jättefina bhar för ett tag sen som jag
nu slog till på å köpte..
Dom är suuuperfina :)



Sen köpte jag en jäkla massa godis och har nu gjort iordning lite påskpåsar
för imorrn ska vi till pappa som sagt. Bubben har redan fått sin påskpåse,
full med polly ;)

Om ett tag ska vi åka ut till mitt jobb och handla lite grejjer till middag
som blir tacos ute hos johanna. jag,bubben och johanna. sen åker nog han
till danne och jag och johanna ska äta massa gotta och kolla på talang
och sånt,det blir nog en trevlig kväll.

så jag önskar er andra en trevlig fredagkväll också!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR