Fredagkväll

Nu har vi kollat klart på en film som vi var ner
och hyrde förut,the soloist eller nått sånt och den var
inte speiellt bra :P väldigt seg och hände typ ingenting.
Förövrigt så har jag och bubben myst med tacomiddag
och annars har vi inte gjort så mycket.

Idag på dagen har jag ju varit ute på birsta med johanna,det ända jag köpte
var en ring..

Osså bjöd johanna på fika som vi tog med oss hem till oss och fika med
kaffe och te..

Och jag har haft på mig en ny jacka idag..eller ny och ny,jag köpte den för
flera år sedan men har aldrig använt den,tillochmed prislappen hängde kvar.
Tycker den är så söt,ser ut som en klänning,och älskar färgen!

Men nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kanske kolla på några
avsnitt av "christine" på datan.
Imorrn blir det förmodligen partaj här :)

Godnatt och sussa gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR