Lördag

Nu är jag hemma igen efter en låång bussresa,
9.15 till 14.15 typ. somna lite smått här och där men.

Iallafall så var vi ju i globen igår och kollade på
The Last Bounce!
Det är faktiskt svårt att breskriva med ord hur det var,
dom är helt otroliga,fantastiska och jag skulle vilja se showen
igen igen igen igen igen igen.....
Jag höll på å börja gråta i både början och slutet av showen,
i början för att jag rös för stämning och att dom är så jäääkla bra,
och i slutet för att dom satt i en ring på varsin stol med en lugn,fin låt
osså visades bilder på alla i bounce när dom var små och bilder från deras
tid tillsammans(eftersom dom ska sluta dansa)!
Det var sjuk stämning alltså,förstår inte varför man inte har varit på nått sånt
tidigare,eller varför man inte sett dom uppträda tidigare!

Jag kan tyvärr absolut inte meddela er känslan att sitta där och få
se deras sista show,men jag tog några bilder som jag kan dela med mig
av,syns kanske inte så mycket eftersom att dom rör sig på bilderna,men ändå  ;)

Jag nervös med jättepopcorn :P

Ett fullsatt Globen!

Det var många fler väldigt proffsiga dansare som fick äran att dansa med
dom på deras sista show. (Bounce i orange)





Hela den där lektar delen började dansa i lektaren!



Slutet..


Jag har även filmat lite små snuttar som jag kan titta på när
jag vill minnas tillbaks :) märkte dock att jag hade filmat åt fel hål på
vissa så man måste hålla huvet på sne när man ska titta :P
Men vad gör det.. det är ju Bounce!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR