Lördagnatt

Hej på er.

Idag var jag som sagt hos pappa och fick lite tacos
och sen fika. Fick ett påskägg med godis och pengar,tackar :)
Roligt å träffa dom för det är så sällan.
Sen var vi ut till bubbens mamma och pappa och åt middag där
med hans föreldrar och syrra. Det vart grillad fläskfile och till efterrätt
vart det nån kaka med massa jordgubbar på :)
Även där fick vi ett varsitt påskägg och i dom låg det en varsin
dubbeltriss,en pyramidskraplott och en trav grejj(som jag en gång
vann 600kroner på när jag fick den av dom :P) den här gången vann
jag inget på den,men de gjorde bubben på sin och jag vann en ny dubbel
triss på min :) hehe.
Embla och shakira(johannas hund) fick varsin leksak och varsit tuggben
istället för påskägg ;)

Sen har vi bara varit hemma,legat i soffan och kollat på rush hour 3
och ätit ur påskäggen och nu ska vi snart gå och lägga oss för imorrn ska
vi upp vid halv 9 för att åka upp till boda borg som sagt :).
Så vi säger väl godnatt här.

Dom här blommorna fick jag av bubben idag,mina favoriter.. Liljor! :)
har ju även en sån tatuerad på sidan av ryggen ;) Dom är helt fantastiska
när dom slår ut. Lovar att visa bild på dom när dom slår ut.
Tack gubben,jag älskar dig!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR