Måndag

Hejochhå!

Ny vecka igen,
vaknade idag av att mamma ringde och ville
att jag skulle ringa försäkringsbolaget.
Då fick jag väl kliva upp då :P

Sen gick jag ut med embla(det ville mamma också
att jag skulle göra :P) och sen vart det frukost
bstående av fil,med banan,kanel,solroskärnor och linfrön.
Mycket gott och mycket nyttigt!

Den här veckan följer jag inte min tidnings planering för motion,
dom tycker att man ska springa upp och ner i trapper den här veckan
men det tänker jag ju inte göra :P springa här ute i trapphuset liksom :P
Så det får bli vanliga promenader istället.

Snart kommer danne,då ska vi ut på mitt jobb och jag ska försöka byta
min tid på lördag eftersom jag inte kan jobba då.
Sen ska vi slänga lite skräp och sen ska vi hem igen och gå ut
på prommis med emblaaaa.
Igår var vi i dannes garage och fixade solfilm på bilarna,embla var med
och lika nyfiken som vanligt.. :P

Se så,ut i solen nu :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR