Nattinatt

Klockan halv 6 var vi uppe på södra berget för att äta middag med bubbens
en del av släkt, för att hans mormor och morfar fira guldbröllop.
Vi fick välja vad vi ville i menyn så för min del blev det sparrissoppa med
pilgrimsmussla till förrätt, hortytterfile med rödvin och blåbärssky till varmrätt
och cremebrule med passionsfruktsmak och färska bär(dom var riktigt färska,
sviiiin oda hallon!) jag och bubben tog samma varmrätt och efterrätt :)
Maten var iallafall jättegod! Allting,men ska jag välja vad som var godast så blire
efterrätten ;)
Bubbens minsta kusin var bara några år och inte överlycklig hela tiden så en av
servitörerna försökte få upp hans humör med lite trolleri och grejjer :P

Han hängde två gafflar på en tandpetare och hängde sen allt på en annan
tandpetare :P

osså gjorde han en ros av en servett :)

Min sötnos :) <3

vi åkt därifrån vid halv 9 och då kom danne till oss och vi gick ner till majbrasan
och tog med embla vilket inte var nån bra ide när det började smälla :P så vi gick hem med
henne igen och gck ner till brasan igen och kollade på fyrverkerier..



Nu säger vi godnatt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR