Onsdag

Godmorgon!

Idag vaknade jag typ halv 10,
embla är tydligen bra imagen igen så idag fick jag sova ;)
kanske var för att hon fick äta ris igår blandat med vanliga maten.

Igårkväll var bubben ute och gick med jonas så jag hade bilen
för mig själv och det var så himla länge sen jag var ut och körde
så jag åkte bort till fia och hämtade min klänning som jag beställde
för lääänge sen. Folk glodde på mig där när jag parkerade,förmodligen
för att jag pumpa musik :P haha. sen åkte jag och köpte margarin
och på vägen hem såg jag mamma gick brevid vägen så jag plockade
upp henne för hon var ju ändå påväg till oss :)
När vi kom hem slängde vi ihop en tigerkaka som blev goood :)
Vi kollade på desperate housevifes och fikade och sen kom bubben hem
och sen vid 22 kom mammas nya kille,per,så vi satte på kaffe
och sen satt vi 4 och prata om thailand i en timme typ :P
kommer vi kunna prata om nått annat? :P hehe jodå.

Den här söta saltskålen fick jag av mamma från sthlm,
(igentligen skulle man ha flingsalt i den men det har inte vi :P)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR