Onsdag

Nu har killen med "vattenlarmen" varit här,äntligen..
slipper man sätta upp en lapp varje gång man går ut.
Jag vill helst inte att embla skulle vara ensam heller när
han kom så skönt att det är färdigt nu :P.

Imorse klev jag upp vid halv 10,
var ut med embla, gick ner i tvättstugan och satt på
dom 2 första maskinerna och sen åt jag frukost som idag
fick bli havregrynsgröt med päron..
Den här frukosten blir man jätte mätt på,och jag har länge funderat på
vad man kan ha istället för sylt(ska man vara nyttig är det ju ingen mening å
äta en massa sylt till frukost :P), päron funkade ganska bra.

Embla har ätit,nu väntar jag bara på att tvätttiden ska gå ut så ska
jag hämta upp tvätten(hoppas allt är tort) och sen går vi ut på promenad.
Solen har ju dock gått och gömt sig nu :/ tråkigt,men det är fortfarande
ganska varmt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR