Påsk

Idag är det väl skärtorsdag om jag inte missuppfattat..
och idag då man brukar skämta med folk.. skit kul,vem fasen
kom på att man skulle luras en speciell dag om året? :P

Iallafall,jag har precis ätit en macka med tomat skivor och te
som jag fortfarande sitter och dricker. Vart tog matlusten vägen?
jag kokade 2ägg(2 för att det första sprack när jag la ner det i kastrullen :P)
men nu är jag inte sugen på nått av dom,kanske äter det senare.
För nu tänkte jag dricka upp teet och sen hoppa in i duschen för nu har vi
äntligen köpt balsam så jag kan tvätta håret!

Förvrigt tänkte jag berätta hur våran påsk ser ut..
Skärtorsdag; Jag och bubben är bjudna på middag hos mamsen ikväll,
bror och dessi också men dom kommer senare.
Fredag; Ska jag nog ut till johanna och kanske äta en massa
gotta som sist,kanske nån cider också :)
Lördag; Jag och bubben är bjudna på middag hos hans föreldrar.
Kanske hem till papsen på dagen eftersom han fyller år!
Söndag; BODA BORG! :D haha skojjigt värre!
Dit åker jag,älski,jonas,carro och danne. Sen på kvällen ska vi alla
spela bingolotto,"guldkväll" ju ;)

Ah, det blir våran roliga påsk det,hur ser eran ut? :)


Från Google.se





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR