Söndageftermiddag

Goddagens!

Idag klev vi upp vid strax före 11 nångång
och käkade frukost sen åkte vi ut på arken och
klippte emblas klor och sen var vi runt på birsta
city,jag köpte ett hårband med nitar(bubben tyckte inte
om det men det gjorde jag :) ) och sen vart jag överlycklig
när jag hittade mina efterlängtade kuddar,dom är så fina!
vi köpte två för dom är ganska dyra! Osså två nya krukor till
vardagsrummet för nu ska det ju vara vitt och ljust och fint här :)
Vi var även och tittade på en utemöbel till balkongen och vi hittade nog
en som vi vill ha men vi var tvunga att åka hem och mäta innan
vi köper..

Jag visar allt senare för nu ska vi hem till mamma för vi är
bjudna på middag där :) senare ikväll blire kanske promenad!
Ha en fin söndag ute i solen :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR