Söndagkväll

Vilken dag asså!
Vi har varit på boda borg från 11 till 18,7timmar :P
man är lite lätt slut i kroppen och öm i varenda kroppsdel
och jag gissar på träningsverk och fasen blåmärken på knäna
imorrn :P jisses vad i har krypit och hållt på idag.
Jag tror vi gjorde om varenda bana minst 5gånger :P.
Vi hade köpt med oss lunch dit så vid halv 2 gick vi ner i fika
rummet och åt,jag hade köpt en cesarsallad och dom andra köpte
massa panpizza och piroger och sånt. Köpte även en varsin dumleglass
till efterrätt :)
Jag tror vi klarade 14banor och det finns väl 20typ. så ganska bra ändå ;)
Klockan 18 åkte vi hemmåt och på hemvägen ringde vi och beställd biteline
pizza(2st Large :P) och delade allihopa på dom hemma hos jonas och carro.
Sen spelade vi bingolotto men ingen vann nått så då åkte vi hem för alla var
så himla slut :p. Så nu ska det bli skönt å gå och sova snart.
Har ätit så mycket den här helgen så jag mår illa :/ :P.

Aja,hoppas alla ni andra har haft en bra påsk,den är väl inte riktigt slut
än för imorrn äre väl annandag påsk eller nått? hehe men iallafall.

Godnatt på er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR