Tisdag

Då vare tisdag igen och det betyder ju desperate housevifes!
ikväll följer även bubben med till mamsen och eventuellt danne också,
vi ska ha möte :P

Vad har jag gjort idag då,
jo jag minns inte när jag klev upp,kanske vid 10..
gick ut med embla,och sen gjorde jag frukost
som bestog av två "fröig" bröd,den ena med avokado
och den andra med ost och gurka-skivor och te.

bild från google.se

Sen var vi ut på en långprommis så embla fick springa lös lite,
skönt för både henne och mig :P.
När vi kom hem såg hon ut som ett lermonster så jag duchade
av henne sen har jag även diskat och damsugit och sen åt jag lunch
som bestog av ett kokt ägg,en morot och en hårdmacka med gurka
och vatten. Försöker som sagt följa den där "planen" i tidningen som
jag köpte för några dagar sen så jag har även gjort träningsövningar
som ingår i planen.
Varje vecka äre olika planer för maten (frukost,lunch,2mellanmål
och middag) och olika tränings program. träningsprogrammen variera
varanan dag med promenader och konditions grejjer.
Kan visa senare hur det ser ut i tidning,jag är dålig på att förklara :P
Men det verkar bra så jag ska försöka hålla mig till detta nu :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen!
hörs senare





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR