Torsdageftermiddag

Idag har jag varit på stan med Jonna från 1-4 :P
ändå shoppade vi inte så mycket.. varsit nagellack,
en handkräm och jonna köpte lite små saker.
Tror ni inte att två snubbar från sundsvalls tidning stoppade
oss på väg upp till "affären"och ville ställa en fråga..
vad frågade dom? ÄR DU RÄDD FÖR ATT FLYGA?!
jag skratta åt han.. och sen svarade jag :P
Så.. sundsvallan imorrn då ;)
Sen när jag kom hem gick jag ut med embla direkt,
fasen va tråkigt att det ska regna.

Jag idag.. (ber om ursäkt för dåliga bilder,mobilkamra you know)
Jeans och svart tshirt/tunika,min kära pojkvän tycker jag är fin
i jeans så jag kör på det då ;p


Ikväll ska jag nog gå och sola en stund,städa lite och såklart måla på
mitt nya nagellack :) . Och mina hemmatränings-övningar!
Ojuste,köpte ett par jättesöta strumpbyxor från en blogg som kom i
brevlådan idag så dom ska jag testa också :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR