Torsdageftermiddag

NU har jag äntligen städat ur kylskåpet,
torkat alla hyllor och diskat lådorna och
sorterat ut allt skit. va fiint det vart ;P.
Det blir nån jäkla jättepöl längst ner i kylskåpet
under lådorna,vette fasen vart det kommer ifrån,
nån som är kylskåpsexpert? :P

Annars har jag inte gjort mycket,varit ute med embla,
ätit lite lunch som blev en liten pastasallad,
pasta,kikärtor,kidneybönor,gurka och dressing.

Ikväll ska jag tvätta håret och packa,imorrn åker ju jag och fia ner
till sthlm för att kolla på bounce sista show!!
Vi åker hem igen på lördag så jag behöver inte mycket med mig,
ska försöka få ner allt i en större handväska!
Måste även ha med nått å äta på bussen,aa vi åker buss ner,tar ju några timmar
så det kan ju hända att man kan bli hungrig :P.
Och jag tror att det är första gången sen jag och bubben flyttade ihop
som vi kommer sova utan varandra.. hur ska detta gå?! tur att det bara
är en natt! Kommer kännas konstigt att sova utan han ju :P.
Får passa på å mysa ikväll då :)

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att klockan ska gå och bli 4,
då slutar bubben och när han kommer ska vi ta en promenad till
willys och handla lite till middan,då kan jag passa på å titta om jag
hittar nått å äta på bussen.

Hörs sen!


fia

hihi du ska nog klara dig, du får ju sova med mig ;) hahahaahah :D längtar!


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR