Bas-shopping

Jag pratar alltid om att jag behöver handla massa basplagg, vanliga tröjjor och linnen och sånt men det slutar alltid med att jag kommer hem med nått mer "party-aktigt" och "mindre enkelt". Men idag lyckades jag :) jag åkte ner på stan även fast det regnade, för det regnade inte när jag gick till bussen :P .

Och det här kom jag hem med..

2st lite längre linnen, ett svart och ett vitt.


En mysig tröjja med knappar fram.. fanns ingen bättre färg så det blev grå.

Ett par mysbyxor,äntligen! har inte haft några hela på ett bra tag,dom går sönder hela tiden :P

Och ett gäng hårsnoddar ;) tappas bort lika mycket som hårspännena :P


Köpte även ett diadem men det orkar jag inte fota för det har jag på mig. Nu ska jag gå och se om köttfärsen har tinat så kanske jag kan börja med maten. Ikväll ska vi handla mat!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR