Fredag

Goddagens!

Vaknade lite tidigare idag, skönt ändå.. även fast jag inte får sova hur länge jag vill i helgen eftersom det vankas jobb hela helgen.

Har precis stått och stekt köttbullar till embla, hon är dålig på att äta just nu men så fort man blandar med nått annat,tex ris har jag blandat med, så äter hon bra igen. Så jag undrar om det är torrfodret hon är lite trött på. Fick även ett tips att hälla på fil på torrfodret(?), har gjort det nu och ska låta det svälla,luktar ju inge vidare direkt men :P torrfoder,fil och köttbullar.. sugen? ;)

Var tvungen att ta denna bild igårkväll, ser så totalt avslappnad ut med örat över golvet :P och nej hon är inte enögd,det andra är mer stängt så det syns inte :P

Och en rolig bild som älskling lyckades ta :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR