kväller

Vi var hos mamma och per och hämtade lite saker vi hade glömt i sthlm och så,för en gångsskull stannade vi inte,jag var så himla trött och ville bara hem till soffan. Men vi var ju tvungen och ta en kvällspromenad med det lilla sjuka djuret, vet inte vad det är med henne nu,det nånting tok hela tiden.. nu är vi orolig att hon har fått kennelhosta :/ vi får se hur det är imorrn,annars måste vi väl åka in med henne.

jag kom på att jag glömde visa vad jag köpte i sthlm.. det orkar jag inte göra nu heller,för jag har inte fotat det än, men visar imorrn :) Nu ska jag nog hoppa i säng, imorrn är jag ledig.. kommer nog inte kunna sova bara för det :P Godnatt.


fia

hoppas hon blir bättre :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Ja,det hoppas vi med :P :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR