Lördag

Imorse väcktes vi av Per som ringde vid halv 10 :P vi ska åka och hämta ut tapeterna och grejjer idag men bubben och Per bestämde att vi inte skulle åka förns 12, så nu har vi ätit frukost och ska snart gå ut med embla,sen åka bort till Per.

Igår när jag kom till jobbet så upptäckte jag att jag inte hade några byxor att ha på mig,jag hade jeansen på mig till jobbet oc det ända jag hade med mig var leggins(var säker att jag hade mysbyxorna på jobbet men ikke!). Som tur var så började Jonna jobba 1timme senare så jag fick skicka ett nöd-sms så att hon kunde ta med byxor till mig :) tills hon kom fick jag ha legginsen och en alldeles för stor skjorta(alltså jobb-skjorta).. Tack ännu en gång för lånet jonna :) På Kvällen tittade jag och bubben på en film.. cop out hette den,lite smårolig! till det åt vi massa choklad ;)

Nu ska jag gå ut med embla och efter vi har fixat tapeterna så blire en sväng på selånger, går hellre på dagen så man slipper alla fjortisar + att alla stånden har ju inte öppet lika länge. 

Ha en bra dag :) 


Jonna

Men så lite så! :D Inte kul att glömma byxor, då blir det kris haha ;)

hanna

haha ja,lite så kände jag.. du såg ju va snygg jag va :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR