Lördageftermiddag

Idag åkte vi till en annan sjö och jag tog ett dopp :) skönt. Sen kunde jag inte hålla mig längre och gick och tog en dropp in tid på trudes i birsta och klippte mig :P Det vart bra, ser ut som det brukar se ut när jag har klippt mig :P haha. men det är alltid skönt efter man har klippt sig. Men en sak förstår jag inte med frisörer.. varför envisas dom om att alltid platta håret JÄTTE mycket?! det blir jätteplatt och fult och bara hänger.. usch.

Såhär såg det ut när jag kom hem..

men nu har jag dragit ett varv med plattången så det vart lite bättre..


Och nu ska vi ner på stan och käka lite och kika lite på drakbåtsfestivalen,
möta mamma och per och även johanna.
Ha en trevlig kväll!

Såhär tänkte jag se ut ikväll ↓






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR