Måndag

Godkväll!

Dagen på jobbet gick bra, 8.45 - 18.00 känns ganska bra på måndagar när det finns mycket att göra :) Och när jag kom hem satt bubben och per på balkongen, per har varit här och spacklat våran vägg i sovrummet för nu har tapeten kommit till affären så nu ska det sättas upp nånting och sen ska tapeten upp,kanske på söndag :) ska bli skönt att få färdigt sovrummet! Jag hoppas det blir bra :). Förövrigt ikväll så har jag gjort storkok med kålsoppa,så nu har jag några matlådor i frysen :) Kanske inte låter så gott men det är så med smalmat ;P Nu blire snart en sväng med embla och sen sängen.. Godnatt!



Jonna

Som om du behöver nån jäkla kålsoppa Hanna! :O

Gör som mig och ät på Kebab City varje dag istället :D haha

Hanna

Haha kung! men du behöver kebabcity ju! :)

Jonna

Haha nej inte direkt :D Men antar att jag är för svag för tjockismat.. måste skärpa mig snart :I haha

Hanna

Haha,nej.. jag tror inte det är nån fara :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR