Måndag

Godmorgon Måndag!

Ny vecka och allt.. klev upp klockan 9 så att jag skulle hinna duscha,göra matlåda,sminka mig och även äta frukost/lunch. Det ända jag har kvar att göra nu är att äta :) vet inte vad jag ska äta.. aja.

Läste på aftonbladet att det hade snöat jätte mycket i norge inatt.. i augusti? skulle det snöa här nu skulle man kunna gråta. Näe, det får gärna dröja innan snön kommer tycker då jag iallafall.

Jobbar som sagt 12-21.15 idag också, imorrn är jag ledig men vet ni vad dom kom på för skojj då.. Inventering! jippi,klockan 18.. va skojj. Aja, nu ska jag försöka hitta på nått att käka. Ha en trevlig dag.


G E L I C A <3

Heeejsan tjejen, fin blogg du har :)Söt header ^^

Kraaaaaaaam Angie <3


Blogg: http://angelicakjellen.blogg.se/
Hanna

Tack å tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR