Måndagkväll

Dagen har varit lång men som vanligt har den gått bra :) skönt att få sitta ner nu iallafall :) tänkte dela med mig av lite bilder från sthlm nu..

Det vart smirnoff och drinkar så fort vi kom ner till huvudstaden, här ute på takterass-balkongen i lägenheten.

Utsikten ner på vasagatan..

Social mamma.

Vi var lite hungriga när vi kom ner så vi gick och satte oss nånstans och åt nachostallrik,gott!

Jag och mamma med mat i högsta hugg!



Grönan by day..



Det var ju lördag så vi hamnde mitt i sommarkrysset så vi fick ju se Gry forsell,martin stenmark och eurovisions vinnaren Lena(Lena - Satelite) och några andra. Här, Gry ↓

Eurovisions vinnarn Lena ↓


Extreme åkte jag och amanda..

Och nu har jag även åkt denna.. INSANE! den var lite insane också :P

Shyssta bilar utanför grönan..



Grönan by night..

Flugorna på Cosmonova ;P

Vi såg en häftig film om havsmonster i 3D.

Utanför cosmonova och en liten skymt av mamma


Så! Och om ni är intresserad av vilken kändisen som jag såg var.. det var bloggerskan Kenza ;) därinne på museet faktiskt. Det var roligt att se en kändis för en gång skull :) hehe, töntigt :P. Ha en trevlig kväll nu allihopa.


Mumsan

Bra bilder !! KLar New York känsla på den från takterassen :)

Hanna

I know! :) vill ha era bilder också om ni har några bra :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR