Onsdag

Goddagens bloggen!

Idag klev jag upp vid 10tiden och gick ut med embla på en gång, sen åt jag frukost och nu har jag precis kommit ut ur duschen. När jag var ut med embla i morse såg det ut å kunna bli finare väder men det ser ut som att det har gått tillbaks till mulet och grått igen :( menmen.

Igår var vi på media markt igen, (försök hitta nån med mer beslutsångest än mig :P) och jag var tvungen att stanna upp utanför ingången och titta.. Ja,dom hade faktiskt julpyntat! Dom hade en tomte på en släde med en ren med massa snö omkring och julgransbeslysning utanför.. dom hade mellandagsrea. Jag fattade ingenting :P personalen hade även tomteluvor på sig. Aja,man ska väl inte förstå allt. Hann även med en sväng på HM för jag hade en rabattcheck som gick ut igår, så jag var tvungen att använda den kände jag :P det var 20% på underkläder så jag köpte 3pack trosor och en bh, välbehövt. Idag har dom 10% på allt så man kanske måste ta sig en sväng ner på stan.. hade tänkt gå ner men tänk om det börjar regna.. vi får se hur jag gör.

Nu ska jag klä på mig och torka håret och ge embla mat.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR