Söndag

Hallådär.

Igårkväll hämtade johanna mig på jobbet och vi åkte hem hit och åt varsin macka och sen åkte vi ner på stan och lyssnade på Roxette,jag tyckte hennes röst lät lite väl illa ibland? nån annan som var där och hörde? Aja, när det var slut gick vi på macken och köpte glass och gick en sväng igenom stan, alla andra var full och vi gick med varsin glass liksom :P kan ha sett ovanligt ut :P.

Och idag har vi varit ute på birsta hela dagen nästan, for dit strax efter 12 och kom hem strax efter 5 :P jag gick runt på birsta city med sandra medans pojkarna var på sina affärer :P Jag hittade en jättefin kjol och ett halsband, visar senare :)

Nu ikväll blire bara att ligga i soffan och titta på tv tror jag.. kanske titta på poseidon eller vad den heter.. tror inte jag har sett den och den går på 3an ikväll. Imorrn äre tillbaks på jobbet klockan 8.00 som gäller. just ja.. matlåda. Ska göra den nu. Hörs lite senare med bilder på dagens fynd ; )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR