Söndagmorgon

Godmorgon alla morgonpigga!

Vi har nyss varit på willys och köpt mjölk :P jag skulle ställa mig och göra mannagrynsgröt när jag märkte att mjölken vi hade var dålig,så då fick vi åka och köpa ny :) så nu sitter jag här med min mannagröt med sylten jag fick av mamma från gotland. Om lite mindre än en timme åker jag ut mot jobbet för en lång dag.

Igår hade jag lagt mig i soffan och slagit på en film och allt osså ringde bubben och fråga om vi skulle åka ett varv runt alnö och kolla på lysnatten(dom tänder jätte mycket marsaller och ljus och grejjer på strändera),tror att vi var lite sena men det lyste fortfarande ganska mycket och det var fint :) sen åkte vi hem och la oss.

Hoppas att ni andra får en bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR