Tisdag

Goddagens!

Idag sov jag så himla skönt till strax före 11, gissa om det var skönt och välbehövt. Så idag har jag passat på att städa lite, har plockat undan massa saker som vanligt ligger framme och skräpar. Fyndat strumpor, en toffla och 3 tennisbollar under soffan :P, torkat alla bord och har nyss diskat färdigt. Tänkte nu vattna dom få blommor vi har, plocka ihop inne på toa och skura lite där, rensa ur kylskåpet(det vankas storhandling ikväll) och sedan damsuga och torka golven. Men imellan det ska jag även få in en promenad och lite lunch till mig själv.

Tänkte visa det jag köpte i sthlm :)

En diskmedelsflaska :)

Fina dekorationslöv för 10:- ;P

Ringarna fick jag av mamsen :)

Osså skorna! det var kärlek vid första ögonkastet :P sketa snygga på :)


Näe,nu ska jag fortsätta med mitt stök och bök här, ha en trevlig dag. Hörs senare!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR